Шановні абоненти!
Інформуємо, що у нас є групи у Viber та Телеграм, де ми публікуємо новини, інформацію про аварії в мережі та інші нововведення. Натисніть на назву групи, щоб перейти за посиланням:
Нашей целью является предоставление доступа к сети ИНТЕРНЕТ всем проживающим в зоне покрытия сети и сделать максимально простой и качественной услугу доступа к сети интернет. Подробнее о нас...
Ознакомьтесь с нашим Регламентом предоставления технической поддержки.
В данном разделе вы можете найти всю информацию о ценах и тарифах.
В этом разделе вы можете найти ссылку на биллинг. А так же ознакомиться с договором, инструкцией по пополнению и правилами подключения роутера.
Інформуємо, що у нас є групи у Viber та Телеграм, де ми публікуємо новини, інформацію про аварії в мережі та інші нововведення. Натисніть на назву групи, щоб перейти за посиланням:
❗️У зв'язку зі збільшенням видатків на утримання мережі та витрат видаткових матеріалів, ми змушені, вперше з 2019 року, змінити розмір абонентської плати на деяких тарифних планах.
Розуміючи всю складність економічного становища в державі, було прийняте рішення зробити ці зміни в межах мінімально обґрунтованого розміру - на 1 грн/день.
⚒ Ці додаткові кошти будуть спрямовані на забезпечення енергонезалежності та стабільності роботи мережі, закупівлю матеріалів, необхідних для регламентного обслуговування та створення необхідного запасу, який було вичерпано у рекордні терміни для усунення величезних обсягів пошкоджень на початку широкомасштабного вторгнення, що дозволило нашим абонентам отримувати послугу майже безперервно.
💪 Але, не дивлячись на складнощі з якими ми всі зіштовхнулись, завдяки запланованій ще наприкінці 2021 року модернізації вузлів, нам вдалося реалізувати можливість підвищити максимальну ширину каналу до кінцевого користувача аж до 500 Мбіт/с замість 100 Мбіт/с (за умови якщо абонентське обладнання підтримує таку швидкість передачі даних), що робить користування послугою ще більш комфортним та різноманітним.
📲 За більш детальною інформацією звертайтеся, будь ласка, до служби технічної підтримки за номерами телефонів:
З самого початку військових дій на території нашої країни і, зокрема, у зоні
нашого покриття, ми ні на секунду не припиняли взятих на себе перед Вами зобов'язань по
обслуговуванню мережі.
Наші спеціалісти, не дивлячись на небезпеку, відновлюють доступ до мережі, проводять поточні
ремонти, забезпечують автономне живлення на вузлах, замінюють пошкоджене обладнання.
На сьогоднішній день замінена велика кількість пошкоджених коммутаторів, відновлено десятки
кілометрів оптоволоконних магістралей та внутрішньобудинкових мереж.
Ще з 24.02.2022 р. ми вирішили не призупиняти доступ до мережі абонентам з відсутністю коштів
на рахунку, щоб у Вас була можливість мати доступ до інформації і спілкування з рідними та близькими.
Ми дуже вдячні тим абонентам, які намагались все ж поповнювати рахунок і таким чином підтримувати
нас, але, нажаль, така можливість була у дуже невеликої кількості абонентів.
У зв'язку з тим, що для проведення поточних ремонтів, відновлення запасів обладнання на складі
та забезпечення транспорту паливно-мастильними матеріалами, а також виплати заробітної плати
співробітникам, потрібне стабільне надходження коштів на рахунки абонентів, ми вимушені відновити
блокування облікових записів з низьким депозитом.
❗️❗️❗️ З 07.04.2022 р. доступ до мережі "Інтернет" буде надаватися лише абонентам з наявними
на рахунку коштами.
Просимо Вас віднестись з розумінням до цього кроку і підтримати нас у нашій нелегкій справі -
наданні зв'язку у військовий час. ❗️❗️❗️
☎️ Для того, щоб отримати консультацію щодо поповнення рахунку, зверніться, будь ласка, до
інформаційно-консультаційного центру за телефонами:
Судя по всему кому-то из наших недоброжелателей кажется что нам живется слишком просто и 07.05.2020 около 17.00 наш центральный сервер в очередной раз пытались взломать. Атака была на сетевые интерфейсы на центральном оборудовании Juniper MX 960, в результате чего пострадало само оборудование и установленное на нем программное обеспечение. В данный момент атаки продолжаются и, несмотря на то что мы делаем все чтобы их нейтрализовать, могут иногда наблюдаться перебои с доступом в Интернет.
В данный момент наблюдается неполадка на канале связи со стороны магистрального провайдера на канале Киев-Харьков. Причины неполадки и сроки устранения уточняются. Приносим извинения за возможные неудобства.
В ночь с 23.04 на 24.04 с 00:00 до 05:00 магистральным провайдером будут проводиться плановые технические работы, во время которых возможно кратковременное снижение пропускной способности канала, что может повлиять на скорость доступа к сети. Приносим извинения за возможные неудобства.